Bleach RPG Forum
 
PříjemPortálCalendarFAQHledatSeznam uživatelůUživatelské skupinyRegistracePřihlášení

Share | 
 

 Kodoku Kenpachi [Bývalý kapitán 11. divize]

Goto down 
AutorZpráva
Kenpachi Kodoku

avatar

Počet příspěvků : 21
Points : 39
Reputation : 0
Join date : 02. 05. 13
Character sheet
Admin Level:
Player level: Bývalý kapitán 11. divize

PříspěvekPředmět: Kodoku Kenpachi [Bývalý kapitán 11. divize]   Tue May 07, 2013 10:09 am

Jméno: Kodoku Kenpachi
Věk: 99 let
Pohlaví: muž
Rasa: Shinigami

Oddělení: Gotei 13
Divize: 11.
Hodnost: Kapitán

Vzhled: Nosí klasickou Shinigami uniformu bez rukávů, přes kterou má lehce otrhanou kapitánskou Haori 11. divize. Nemá rukavice a chodí bosý.
Spoiler:
 

Povaha: Kodoku je melancholický, mlčenlivý realista se silnými sklony k sarkasmu. Není to zrovna dvakrát dobrý společník pro konverzaci, které se snaží pokud možno ze všech sil vyhýbat.  V podstatě nikdy nelže, ale i tak, díky svému sarkasmu a schopnosti říkat nic neříkající pravdu dokáže udržet tajemství. Ve vztahu k ostatním je přímý a rázný. Na rozdíl od většiny volnomyšlenkářských shinigami on je voják a bojovník v tom pravém slova smyslu. Ač narozen jako individualista, naučil  se tento svůj instinkt potlačovat a pracovat pro dobro celku. Ke svým nadřízeným má respekt a vždy vůči nim dodržuje všechna pravidla vojenského protokolu. Jeho vojensky přímá oddanost vůči nadřízenému a poslušnost vůči rozkazům z něj pak dělají alespoň po psychické stránce velmi dobrého vojáka.
Co se boje týče, jedná se o jeden z mála jeho koníčků. I když v boji šíleně nevříská a nemává svou zbraní bezcílně kolem, v nitru si tyto krátké osvobozující okamžiky užívá. Osobně preferuje nezabíjení soupeřů v naději, že si s nimi souboj zopakuje, ovšem v případě, že dostane rozkaz ukončuje životy bez zbytečné lítosti. Takovou jeho menší zvláštností je fakt, že neuznává žádný jiný než čistě bojový typ Zanpakutou. Všechny na Kido spoléhající se zbraně jsou podle něj jen berličky pro slabochy, kteří nemají dost síly aby dokázali být silní i s obyčejnou zbraní.
Jakožto kapitán si také vybudoval poměrně silný vztah ke svým podřízeným. Ač by to nikdy nepřiznal nahlas, každého jednoho člena své divize považuje za rodinu sobě bližší než všechny ostatní kapitány dohromady. Právě proto se o ně příkladně stará a snaží se z nich vytvořit elitní jednotku. Ačkoli se může na první pohled zdát velmi striktní a tvrdý, nechce nikdy od svých lidí něco, co by nebyl sám ochoten udělat a je spravedlivý. Fakt, že se opravdu zajímá o své podřízené také dokazuje, že je zná všechny, do jednoho jménem a u většiny si pamatuje i nějaké podrobnosti(úspěchy v misích, rodinné zázemí atd.). Vzhledem k jeho silnému kolektivnímu cítění nese zradu velmi těžce. Ty, kteří se provinili proti svým povinnostem a společníkům trestá vždy osobně a přísně.
Má rád: Svou divizi, bojová umění, statečné Shinigami, klid
Nemá rád: zbabělce, arogantní hlupáky, zrádce, dětinskost
Koníčky: Bojová umění, trénink, jeho divize.

Hlas: Akio Otsuka
Theme: Nemám tušení jak se vkládají videa, ale: X-ray dog: Here comes the king.
Príběh:
Počátek
První vzpomínka muže jménem Kodoku Kenpachi je spojena s bojem a krví. Není to okamžik, kdy poprvé zabil, ale okamžik kdy poprvé zabil Shinigamiho. V té době mu bylo pouhých 6 let a už tehdy platil za nebezpečný postrach okresku Zaraki. Z tohoto boje vyvázl bez jediného zranění a odnesl si z něj důležitý suvenýr, svou Asauchi, která jej doprovází až do dnešních dnů. Důvod, proč bylo dítě jako on schopno přežít samo v Zaraki byl poměrně prostý. Nejen, že se Kodoku narodil s poměrně silným Reiatsu, ale jeho tělo i instinkty byly již od narození uzpůsobeny k boji do takové míry, že byly schopny překonat i schopnosti běžných Shinigami. Právě díky těmto vlastnostem se z něj stala v okresku Zaraki krvavá legenda, před níž i ti nejtvrdší zabijáci raději prchali. Teprve tehdy, v necelých 15 letech svého života se poprvé zastavil a ohlédl. Do té doby žil jen okamžikem. Bezejmenný, osamocený, obklopený ničím jiným než krví a mrtvými těly. Zabíjel aby přežil, zabíjel protože ho to bavilo, zabíjel protože v tom byl dobrý, zabíjel, protože nic jiného neuměl. V okamžiku, kdy nemohl dělat jedinou věc, která naplňovala celý jeho život si uvědomil, jak strašně nesmyslný život vlastně vedl. Zvolil si proto jméno, Kodoku(osamění) a jen se svým mečem opustil Zaraki. Putoval dlouho po celém Rukongai, ne aby našel někoho s kým by změřil síly, ale aby našel něco, co by mohlo zaplnit díru v jeho životě. Samozřejmě se přitom nevyhnul násilí, neboť muži jako on problémy doslova přitahují, přesto se ale ke svému starému způsobu života nevrátil. Aby na cestách zabil čas, rozhodl se studovat bojová umění, ale všichni ti takzvaní mistři v Rukongai mu nesahali ani po kotníky. Obvykle se během pár měsíců naučil jejich techniky a když mu neměli co dalšího nabídnout, šel dál. Přesto však právě ve studiu bojových umění nacházel určitý klid a pocit naplnění, který však trval právě jen do okamžiku, ve kterém ovládl poslední z technik svých mistrů. Proto se rozhodl najít si mistra, kterého by nedokázal jen tak překonat, jehož síla by byla tak velká a schopnosti natolik vytříbené, že by se mohl stát mentorem Kodoku. Zůstával jediný problém, kde takového muže sehnat? Toto beznadějné pátrání trvalo téměř desetiletí a zavedlo jej snad do všech koutů Rukongai, než konečně našel to co hledal. Malou vesnici, jejíž obyvatelé si vyprávěli legendu o mocném bojovníku, který žije uvnitř jeskyně vysoko v horách.

Mistr a učedník
Po vyslechnutí oné legendy se Kodoku vydal do hor v 71. okresku Rukongai s úmyslem prohledat každou škvíru ve skále, bude-li to nutné. Jaké bylo jeho zklamání, když konečně našel onu jeskyni a v ní slepého mrzáka, neschopného držet meč. Tím mrzákem nebyl nikdo jiný, než Madarame Ikkaku. Kdysi 3. důstojník 11. divize, který však ve Válce přišel o zrak a utrpěl mnoho dalších zranění, které mu znemožňovali uchopit meč. Aby se vyhnul lítosti ze strany svých bývalých kolegů a podřízených odešel ze Seireitei a ukryl se v horách, kde dělal tu jedinou věc, který mu zbyla. V duchu si přehrával všechny své souboje, kterými za celý svůj život prošel a jejich prostřednictvím zdokonaloval své bojové umění pro případ, že by snad někdy v budoucnu našlo využití. Za ta léta přestal věřit ve své zázračné uzdravení a pro něj Kodoku stal zázrakem, seslaným ze samotných nebes. Když zjistil, že příchozí hledá mistra v boji aby se u něj učil, naplnilo se po dlouhých letech Madaremho srdce opět žárem a životem. Dokonce i teď, Kodoku není schopen vysvětlit, proč v horách zůstal a neodešel hned poté co zjistil že onen mistr je mrzák. Snad za to mohla zvláštní aura kolem bývalého Shinigami, snad intuice budoucího Kenpachi, podstatné ovšem je, že se z těch dvou stali mistr a učedník. Madarame svému studentu však nepředával jen bojové dovednosti. Učil ho o světě, Shinigami, Hollow a když zjistil, že má Kodoku Asauchi, předal mu i vědomosti o Jinzen, metodě komunikace s vlastní Zanpakutou. Postupem času se mezi nimi vyvinulo nezkutečně silné pouto, které zásadně ovlivnilo Kenpachiho duši do takové míry, že když poprvé uvolnil svou Zanpakutou, byla v podstatě shodná se Zanpakutou jeho mistra. Nakonec, když Kodoku dosáhl Bankai a ovládl poslední z technik, které mu mohl jeho mistr předat, požádal jej Madarame o poslední laskavost, jako bojovník bojovníka, jako voják vojáka.

Kenpachi
Spolu s Madarameho tělem dorazil Kodoku do Seireitei, aby splnil poslední přání svého mistra. Přišel rovnou do kasáren 11 divize. Tam, na nádvoří tasil meč a zvolal:Mé jméno je Kodoku Kenpachi. Popírá-li někdo můj nárok na tento titul, rád se s ním utkám. A ačkoli tenkrát byla 11. divize bez kapitána, neměl to rozhodně jednoduché. Hrdí a agresivní vojáci 11. divize odmítli připustit, že by se nějaký zelenáč takto pasoval do role jejich vůdce a postavili se mu. Postavili se mu a on je porazil, po jednom i po skupinách, na tom nezáleželo. Nikdo z nich neobstál proti technikám jeho mistra. Bitva v kasárnách 11. divize samozřejmě přitáhla pozornost i ostatních kapitánů a proto, když porazil posledního z členů 11., dostal od vrchního velitele své Haori spolu s oficiálním titulem Kenpachi. Stal se tak 13. Kenpachim, neboť post 12. symbolicky přenechal svému mistrovi, kterého pohřbil v rámci kasáren 11. divize. Pod vedením nového Kenpachi prodělala divize značné změny. Tou nejdůležitější z nich však byl fakt, že se změnili z hordy nemyslících berserkerů na obrovskou školu bojových umění, kde kromě plnění svých každodenních povinností je hlavním úkolem člena 11. divize zdokonalovat své bojové schopnosti, v čemž jim nezřídka pomáhá i sám kapitán. Z technik svého mistra jim však předává jen málo co, neboť hlavní důraz je kladen na individualitu a zvláštní schopnosti jednotlivce. Nepsaným pravidlem zůstává, že kdo má jinou, než Bojovou zanpakutou nemá v divizi co dělat. Novinkou pak je fakt, že Kodoku sám nechává ve své divizi i ty, kteří z důvodu zranění nebo nemoci nemohou dále sloužit. Ti pro divizi vykonávají nejrůznější pomocné práce a úkoly, takže je jeho jednotka do značné míry samostatná a finančně úsporná. V rámci kasáren 11. byl také nově zřízen zvláštní hřbitov, na kterém jsou pohřbeni všichni ti, kteří padli pod jeho velením. Za jeho, skoro roční kariéru Kenpachiho se našlo jen několik málo těch, kteří si dovolili tvrdit, že tento titul má neoprávněně a vyzvali jej k boji. Kodoku jim na oplátku nosí pravidelně květiny na jejich hroby, umístěné na čestných místech poblíž hrobu jeho mistra.

Barva Reiatsu: Krvavě rudá, jeho úroveň je na úrovni běžného kapitána.
Schopnosti shinigami:

Zanjutsu: 120(mistr, ovládá snad všechny běžně se vyskytující šermířské styly+Madarameho styl. Ten sestává z 5 šermířských technik, 7 technik pro Shikai a 1 techniky pro Bankai. Při šermu bojuje s mečem v jedné a sayou v druhé ruce jako Ikkaku)
Hakuda: 120(mistr, ovládá většinu v Rukongai běžných stylů+Madarameho styl boje beze zbraně, sestávající ze 3 bojových technik.)
Hohou: 50(neovládá ani Shunp, místo toho využívá vlastní techniku).
Kidou: 10(neprošel Akademií, nikdy jej nestudoval, má jen základní ovládání svého Reiatsu)
Kaidou: 0(máte sebevražedné sklony? Svěřte se jeho léčitelským schopnostem).

Zanpakuto

Jméno: Hoozukidachi
Vyvolávací příkaz: Nobiro
Podstata Bojová zanpakutou
Schopnosti: Schopnosti Hoozukidachi je stejně jako jeho předchůdce Hoozukimaru sekundární uvolnění, ke kterému dojde po vyslovení 2. uvolňovacího příkazu.
Vzhled v podobě Katany:
Spoiler:
 
Vzhled ducha Zanpakutou
Spoiler:
 

Shikai
Název: Hoozukidachi
Vzhled v Shikai formě: Hoozukidachi na sebe bere v Shikai formě podobu klasického Red Eagel kopí Shaolinů. Tedy jediný rozdíl oproti Zanpakutou Madarame Ikkaku je umístění onoho rudého chocholu, který není na konci ratiště, ale těsně za čepelí. Délka Hoozukidachi je 180cm
Vzhled OC v Shikai: Nemění se
Vlastnosti a schopnosti Shikai: Jakožto bojová Zanpakutou je Hoozukidachi poněkud netradiční, neboť svému uživateli neposkytuje žádné zvláštní schopnosti založené na Kido, ani neovlivňuje jeho obranné schopnosti nebo rychlost. Místo toho mu poskytuje přímé výhody v boji díky svému speciálnímu tvaru a vlastnostem. Ovládá jedinou techniku
Sakero: Po vyslovení tohoto příkazu se Hoozukidachi změní na Sansetsukon spojený řetězy. Po této změně jej může Kenpachi dle své vůle spojovat a znovu rozpojovat, čímž mění jeho vzhled od běžného kopí, po Sansetsukon a všechny možná stádia mezi tím(oddělení jen 1 ze segmentů). Délka každého z řetězů je 50cm.
Vlastnosti v podobě Yari: V podobě kopí má Hoozukidachi několik výhod oproti běžné Kataně.

  • Má delší dosah, což Kenpachimu umožňuje držet si soupeře dál od těla
  • Díky dlouhému ratišti má lepší sečné vlastnosti(delší páka při seku)
  • Díky větší váze má větší destruktivní sílu
  • Rudý chochol u čepele rozptyluje soupeře, brání mu ve výhledu a znemožňuje přesně odhadnout pohyb čepele, takže se zdá že je rychlejší než opravdu je.

Vlastnosti v podobě Sansetsukon: V této podobě má Hoozukidachi několik výhod oproti běžné Kataně.

  • Umožňuje útočit na mnohem větší vzdálenost
  • Umožňuje obejít obranu soupeře a zaútočit z nečekaných úhlů a stran
  • Umožňuje měnit směr útoků v průběhu útoku.
  • Vysoce víceúčelová zbraň, umožňující: úder, využívat rotaci k zesílení útoku a odražení soupeře, blokovat, škrtit, odzbrojit, a využít jako bič.
  • Možnost využít na 3 vzdálenostech: Velká vzdálenost(jako bič), střední(jako cep), krátká(jako pár krátkých holý). V této formě se jedná o excelentní obranou zbraň, umožňující zároveň blokovat zbraň soupeře, uvěznit ji a udeřit druhou stranou zbraní.


Bankai
Jméno: Ryuumon Hoozukidach
Vzhled v Bankai: Při uvolnění Bankai se Hoozukimaru rozdělí na tři samostatné celo ocelové a nadměrně přerostlé zbraně. V levé ruce přitom má obří guan dao, kdežto v pravé pak klasickou mnišský rýč(bojovou variantu). Oba jsou pak spojeny masivními a značně dlouhými řetězy s třetí, střední zbraní, která připomíná čepel sekery s paralelní rukojetí a většinu času „levituje“ za zády Kenpachiho. Kromě toho obě dvě boční zbraně pak mají tradiční červený ohon umístěný hned za čepelí a za jílcem pak masivní ocelové závaží, která je udržuje vyvážené. Přes téměř neuvěřitelné rozměry jeho zbraní s nimi Kenpachi díky své skvělé fyzičce dokáže zacházet s lehkostí.
Vzhled OC v Bankai: Nijak se nemění
Vlastnosti Bankai Jakožto bojová Zanpakutou je Hoozukidachi poněkud netradiční, neboť svému uživateli neposkytuje žádné zvláštní schopnosti založené na Kido, ani neovlivňuje jeho obranné schopnosti nebo rychlost. Místo toho mu poskytuje přímé výhody v boji díky svému speciálnímu tvaru a vlastnostem a to i na Bankai.

  • Díky váze jednotlivých zbraní, přesahující 800kg má značnou destruktivní sílu
  • Díky řetězům vysoká flexibilita a dosah přesahující 15 metrů.
  • Umožňuje obejít obranu soupeře a zaútočit z nečekaných úhlů a stran
  • Umožňuje měnit směr útoků v průběhu útoku.
  • Možnost využít na 3 vzdálenost Velká(řetězy), Střední(dosah jednotlivých zbraní), Krátká(závaží).

Zvláštní schopnost Bankai: Na rozdíl od většiny Zanpakutou, Hoozukidachi neposkytuje Kenpachimu žádné zvláštní schopnosti schopnosti ani obrané doplňky, místo toho uvolní trošku Reiatsu(asi 50% úrovně Bankai), které začne sílit postupem boje. Ukazatel množství takto nashromážděného Reiatsu ukazuje dračí erb na prostřední zbrani, který postupně rudne. Díky tomu, že neuvolí všechno Reiatsu najednou, ale sbírá ho postupně během boje, dokáže do svého Bankai koncentrovat více Reiatsu, než většina ostatních Shinigami, zhruba o 50%, což značně zvedá ostrost a sečnou sílu jeho čepelí, oproti běžnému Bankai. Na druhou stranu, takto přetažené limity běžného Bankai nechávají jeho čepele pod značným tlakem a tedy náchylné k poškození v případě, že jsou soupeřem zasaženy dostatečnou silou. Vzhledem k nemožnosti opravit Bankai by se jednalo o fatální slabinu nebýt jedné maličkosti. Žádný Bankai v historii Soul Society nikdy neměl jinou schopnost než Shikai a Kenpachiho Ryuumon Hoozukidachi není rozdílné. I on má sekundární uvolnění, pravé formy jeho Bankai. Tu může uvolnit teprve v okamžiku, kdy je dračí erb zcela rudý a Ryuumon Hoozukidachi dosáhl své plné síly, pomocí příkazuAwake:Hoozukidachi
Vzhled druhotné formy:
Spoiler:
 
Jen váha nesedí, překračuje 2 400kg.
Vlastnosti druhotné formy: Nejutajovanější tajemství Madarameho Bankai, o kterém věděl jen Yumichika přešlo i na jeho studenta. Awakened Hoozukidachi představuje plně probuzenou Kenpachiho Zanpakutou, samotné jádro jeho síly, vtělené do podoby kopí. Během uvolnění Hoozukidachi vezme veškeré Reiatsu, které naakumuloval během předchozí fáze a Reishi, které tvoří Kenpachiho Bankai a stlačí jej do podoby jediného kopí. Přechodem na tuto formu se automaticky opraví veškeré poškození na Ryuumon Hoozukidachi. Principiálně se dá přirovnat k Ichigově Bankai, ovšem efekt je jiný. Zatímco Zangetsu stlačí sílu Ichigova Bankai pro získání vyšší rychlosti, Awakened Hoozukidachi nic takového nemá, jedná se jen o ultimátní bojovou Zanpakutou s titulem Nejtvrdší zanpakutou v Soul society. Jakožto bojová Zanpakutou neposkytuje žádné zvláštní schopnosti založené na Kido, ani neovlivňuje jeho obranné schopnosti nebo rychlost. Místo toho mu poskytuje přímé výhody v boji díky svému speciálnímu tvaru a vlastnostem a to i v této finální formě.

  • Díky své délce má Hoozukidachi vyšší dosah než standardní Zanpakutou a díky tomu si může protivníky držet od těla.
  • Díky dlouhému ratišti a čepeli má lepší sečné vlastnosti(delší páka při seku)
  • Díky větší váze(skoro 2,5t) má značnou destruktivní sílu.
  • Vzhledem k faktu, že Awakened Hoozukidacih není nic víc než veškeré Reiatsu a síla nasbíraná v předchozí fázi, stlačená do podoby kopí, má neuvěřitelnou hustotu a tvrdost. Ta ho sice připravuje o flexibilitu předchozích forem, zato jej však činí takřka nezničitelným(i kdyby jej zasáhl naplno Komamurův Bankai, nenechá na něm ani škrábnutí), se schopností probodnout téměř cokoli(na principu tvrdší>měkčí).
  • Díky obrovskému množství stlačeného Reiatsu je mezi jednotlivými Reishi tak obrovská přitažlivost, že je téměř nemožné z jeho Zanpakutou vysát Reiatsu.

Bojové styly a techniky

Hohou

Popis: Techniky pohybu, které tvoří jeden ze základů bojových dovedností Shinigami. Ačkoli Kenpachi nikdy nestudoval oficiální techniky, instinktivně si vytvořil vlastní, podobné techniky, které pod vedením svého mistra Madarameho zdokonalil do současné podoby.  V rámci Hoho ovládá jednu techniku:

Dance: Techniky chůze, představující samotný základ Kenpachiho Hakudy i Zanjutsu. Umožňují mu využívat pohyb pro útok, obranu nebo obejití soupeře. Jsou základem pro všechny útoky a pohyby, stejně jako úspěch a síla většiny útoků spočívá právě v technikách Chůze. Neboť nezáleží na síle pěsti, pokud za ní nestojí celé tělo a nedokáže zasáhnout, je zbytečná. Kenpachiho Dance se skládá ze 4 základních pohybů.

  • Jump: První krok, slouží k rychlému zkrácení vzdálenosti mezi Kenpachim a jeho soupeřem, nebo naopak prodloužení této vzdálenosti. Ve své podstatě to není tak úplně krok, jako spíš krátký skok, hodně nízko při zemi. Tento pohyb začíná ve vysokém, úzkém postoji s váhou přenesenou ze 60% na nohu ve směru pohybu, přičemž se Kenpachi odráží z nohy dál od směru pohybu. Díky své síle pak takto dokáže urazit i několik metrů poměrně slušnou rychlostí a ačkoli se na velkou vzdálenost Shunpu nevyrovná, v boji z blízka mu umožňuje držet krok se svými soupeři a buď se jim držet u těla, nebo se naopak rychle stáhnout. Dá se použít jen ve dvou směrech, dopředu a dozadu.
  • Step: Druhý krok sloužící Kenpachimu k rychlému manévrování v boji. Pohyb začíná ve vysokém, úzkém postoji s vahou ze 60 procent přenesené na přední noze. Odraz vychází z nohy dál od směru pohybu, avšak pohyb začíná noha tomu směru blíže, přičemž se jedná o velmi krátký avšak neuvěřitelně rychlý krok, který může provést do libovolného ze 4 základních směrů. Obvykle ho používá pro nouzové vyhnutí se extrémně rychlým útokům, nebo k jemné manipulaci se vzdáleností v boji a „tanci“ kolem protivníka(obdobu této techniky využil Hisagi když se vyhnul Tousenovu překvapivému seknutí v bitvě o Karakuru)
  • Spin: Třetí krok, sloužící Kenpachimu k získání vhodné pozice pro útok a vyhnutí se útoku soupeře. Pohyb opět vychází z vysokého, úzkého postoje s vahou ze 60% na přední noze. Z tohoto postoje přejde vytočením nohy do nestabilního postoje, ve kterém pomocí bočních a břišních svalů uvede své tělo do rotace. Tento krok má velmi široké využití. Umožňuje Kenpachimu vybudovat momentum pro nejrůznější techniky, stejně jako proklouznout kolem soupeře nebo se vyhnout jeho útoku.
  • Swing: Poslední třetí krok, určený k prudkému útoku z nečekaného směru, nebo na větší vzdálenost, než která by byla za normálních okolností možná. Pohyb začíná ve vysokém, úzkém postoji ze 60% přenesené na přední noze. Odraz vychází z nohy dál od směru pohybu, ta však zůstává na místě. Pohybuje se jen druhá noha, přičemž během tohoto pohybu Kenpachi pustí své těžiště dolů a tak přejde na nízký, dlouhý postoj. Celý pohyb připomíná švihnutí bičem a umožňuje nečekaný útok na velkou vzdálenost, z boku nebo se vyhnout útoku soupeře.


Hakuda
Popis: Přestože se Kenpachi spoléhá hlavně na Zanjutsu, během svých cest se seznámil i s velkým množstvím nejrůznějších neozbrojených stylů a přestože klasickou Shinigami verzi Hakuda nijak zvláště neovládá, je mistrem v obrovském množství bojových stylů z Rukongai, které kombinuje spolu s Madarameho technikami v originální bojový styl. Ten se projevuje relativně jednoduchými avšak velmi rychlými a silnými údery pomocí otevřených dlaní a loktů. Kopy nejsou příliš preferované, využívá se sice jak nohou tak kolen, ale nejdou výš, než do výše pasu. V rámci Hakuda ovládá pouze 3 techniky:


  • Extreme palm: Technika přímého úderu otevřenou dlaní. Kenpachi vychází ze svého klasického postoje, ze kterého vyrazí proti soupeři pomocí Swing a zároveň provede přímý úder pomocí otevřené dlaně, do které koncentruje své Reiatsu. Díky Swing je v úderu koncentrována nejen síla paže, ale i síla nohou a váha celého těla, což v Kenpachiho případě znamená, že při přímém zásahu dokáže i silného a těžkého soupeře poslat vzduchem. Díky koncentraci Reiatsu v dlaně je schopen zranit i Arrancaru chráněné pomocí Hierro v případě, že jejich síla je stejná nebo nižší než Kepachiho.
  • Fall to nothingness: Technika převádějící obranu v útok. Vhodná proti přímým úderům nebo bodnutím. Pomocí rotačního pohybu paže Kenpachi odráží soupeřův útok a zároveň se pomocí bočního Step dostává mimo linii útoku a soupeřova těla. Odtud pomocí Swing vyrazí v před, přičemž přední nohu dá za nohy soupeře a rukou blíže k němu jej popadne za hlavu a silou vycházející z pohybu jím přes svou nohu mrští hlavou napřed na zem. Díky Kenpachiho síle dokáže tato technika nejen způsobit soupeři těžké zranění, ale taktéž udělat slušný kráter v zemi na kterou dopadne.
  • Uprood and destroy: Technika vycházející z Taichi, vhodná proti obloukovým útokům pomalejších soupeřů. Kenpachi využije Step, aby se dostal do soupeřova prostoru, a zároveň pomocí rotačního pohybu paže zablokuje a ve svém podpaží zamkne soupeřovu paži, a pomocí Swing dozadu na ni vytvoří páku, čímž naruší soupeřovu rovnováhu. V tomto stavu se začne hýbat ze strany na stranu pomocí Swing a neustále takto narušovat rovnováhu soupeře, jehož paži má v páce. Takto s ním může snadno házet jako s hadrovou panenkou, přičemž zasažený se cítí, jako by se s ním vlnil celý svět. Poté co mu takto odrovná rovnováhu se pomocí Spin vytočí a hodí jej přes rameno na zem. Poté co mu takto odrovná rovnováhu se pomocí Spin vytočí a hodí jej přes rameno na zem, kde jej „dorazí“ úderem otevřenou dlaní do obličeje.


Zanjutsu-meč
Popis: Na svých cestách po Rukongai prošel Kenpachi všechny okresky a trénoval snad pod každým tamním mistrem šermu, díky tomu má v zásobě několik set různorodých bojových stylů, které zkombinoval do svého osobitého umění. Když se pak setkal se svým mistrem, Madarame Ikkaku, adoptoval do svého stylu jeho dovednosti a techniky, díky kterým se stal jedním z nejnebezpečnějších šermířů Soul Society. Podobně jako jeho mistr bojuje s mečem v jedné a sayou v druhé ruce. V rámci šermu ovládá celkem 5 technik.


  • Moon chasing sword: Technika tasení meče, popírající běžnou japonskou představu o těchto technikách, kdy po tasení nepřichází seknutí, ale bodnutí. Kenpachi začíná ve svém klasickém postoji jen váhu má přenesenou na zadní noze. Následně jediným pohybem tasí meč spolu se sayu a zároveň provede Swing v před. Mečem nebodá, jen jej v plně napnuté paži natáhne před sebe. Bodnutí vychází z pohybu celého těla a nohou, díky čemuž je bodnutí velmi rychlé a silné zároveň. Cíl pro tuto techniku je nejčastěji krk nebo oko soupeře.
  • Great spiral sword: Bojová technika, vycházející z nízkého, dlouhého postoje, ve kterém drží sayu v přední a meč v zadní ruce, přičemž svou katanu drží až na samotném konci jílce. Při této technice využívá dlouhé, kruhové seky, plně napnutou paží, které budují svou sílu v rotaci paže a celého těla pomocí Spin. Jejich síla a rychlost je taková, že normální katana by se při použití této techniky zlomila. Slabiny této techniky jsou dvě. Díky velkým a rozmáchlým pohybům je relativně předvídatelná a druhá, že její uživatel je během těchto útoků takřka zcela odkrytý. Tuto nevýhodu však kompenzuje sayou v přední ruce, kterou používá k rychlému blokování útoků soupeře.
  • Sword breaking sword: Technika blokování útoku nepřítele, mířících od úrovně ramene výš. Vychází z nízkého, dlouhého postoje, ve kterém drží sayu v přední a meč  zadní ruce. Kenpachi blokuje útok soupeře pomocí skříženého meče a sayi. Místo aby šel ale síla proti síle, v okamžiku kontaktu meče se svou čepelí pomocí Step unikne z linie útoku a rotačním pohybem převádí energii tohoto útoku mimo tělo tlakem svayi z vrchu proti čepeli svého meče, na soupeřovu čepel(ve směru soupeřova předchozího útoku). Tím vyvede soupeře z rovnováhy a otevře jej pro protiútok v podobě rychlého seknutí mečem spolu se Swing, proti břichu soupeře, zatímco druhou rukou dál blokuje jeho meč pomocí sayi. Díky převodu energie se tato technika hodí pro blokování velmi silných útoků, které by jinak blokovat nedokázal.
  • Retribution sword: Bojová technika, vycházející z dlouhého, nízkého postoje, ve kterém drží sayu v zadní a meč v přední ruce. Kenpachi zdánlivě bezmyšlenkovitě útočí na soupeře pomocí krátkých, rychlých seků a výpadů, které v sobě nemají příliš síly, čímž se snaží soupeře vyprovokovat. Chytí-li se na návnadu a odrazí-li jej, sehraje Kenpachi vyvedení z rovnováhy(ve skutečnosti to není nic víc než Step dozadu, při kterém se dopředu dostává Saya), a odkrytí, aby přiměl soupeře k velkému finálnímu útoku. Ten blokuje pomocí sayi a tím samým pohybem s  pomocí Swing usekne odkrytému soupeři jeho ruku s mečem. Tato technika má celkem devět variant, jednu pro každou možnost soupeřova útoku.
  • Heavenly chaotic sword: Bojová technika, začínající v dlouhém, nízkém postoji ve kterém drží sayu v zadní a meč v přední ruce. Hned v první fázi obě nohy srovná, když zaútočí na soupeře pomocí katany a sayi, která dokonale kopíruje pohyby meče, vlastně je vykonává o něco lépe, protože je o pár setin sekudny rychlejší. Většina šermířů si toho ani nevšimne a ti co ano, dojdou obvykle k závěru, že je to proto, že Kenpachi drží sayu v dominantní ruce. Není tomu tak. Tento rozdíl vytvořil úmyslně a udržuje ho po následujících šest až třináct pohybů, z jednoho prostého důvodu. Saya je větší a její pohyby snadno viditelnější a v případě že se hýbe první, v páru s mečem, tělo soupeře začne reflexivně reagovat na ni, místo na čepel, takže když pak po zhruba deseti úderech čepel do sayi odpoutá a zaútočí s ní z jiného směru vytvoří v soupeři krátké zaváhání, jenž šermíři s Kenpachiho schopnostmi obvykle stačí k tomu, aby doručil těžké, nebo smrtící zranění.


Zanjutsu-Hoozukidachi
Popis: Až do svého setkání se svým mistrem Kenpachi nikdy nestudoval nic, co by se alespoň vzdáleně podobalo bojovému stylu, který je třeba pro plné ovládnutí Hoozukidachi. Z tohoto důvodu jeho základ pro toto bojové umění vychází z toho co jej naučil jeho mistr a Hoozukidachi sám, v kombinaci se 7 Madarameho technikami, vytvořenými původně pro Hoozukimaru, nyní užívané Hoozukidachi. Díky specifickým vlastnostem a schopnostem tohoto Shikai se jedná o bojový styl kombinující značnou rychlost, sílu a téměř naprostou nepředvídatelnost. Hlavním rysem tohoto stylu je, že v podstatě vůbec neobsahuje tvrdé bloky, Kenpachi útokům soupeře buď uhýbá a nebo pomocí kopí převádí jejich energii dál od svého těla. Druhotným rysem je pak kombinace s technikami z Hakuda. Většina technik začíná z tohoto postoje
Spoiler:
 


  • Great floating arm technique: Technika kopí, využívající Kenpachiho sílu a přirozenou flexibilitu Hoozukidachi. Uživatel ze základního postoje vyrovná své ruce v oblasti pod hrudníkem a  přechytne své kopí skoro úplně vzadu, se zadní a přední rukou ve vzdálenosti necelé dvě šířky dlaně od sebe, načež začne pomocí zadní ruky zdánlivě náhodně sekat a bodat soupeře. Vzhledem k tomu, že pohyb vychází ze zadní ruky, jde přes celé ratiště kopí a tím vytváří dojem, že se kopí vlní a útočí, jako živý had. Tato technika pokrývá kompletně celý prostor před uživatelem(od země asi metr nad jeho výšku), takže se hodí hlavně pro užití v úzkých prostorách. Díky váze a síle Hoozukidachi je schopen srazit běžnou katanu stranou v případě, že se soupeř pokusí blokovat a projít skrz. Vzhledem k tomu, že celá technika od Kenpachiho vyžaduje jen minimální rotační pohyb zadní ruky, je pohyb jeho čepele tak rychlý, že vytváří iluzi jako by jich bylo víc(něco jako když Gin útočil na Hitsugayu sérií hodně rychlých bodnutí). Síla této techniky je taková, že zásah čepelí dokáže ve zdech a chodnících Seireitei zanechat značné krátery.
  • Light roaring wave: Technika kopí, využívající Kenpachiho sílu a přirozenou flexibilitu Hoozukidachi. Kenpachi se prudce vytočí tělem pomocí Spin na jednu stranu a rukama navede kopí po oblouku směrem nahoru, načež provede ten samý pohyb obráceně a vrátí se do původní pozice. Tím vznikne útok, pohybem podobný nárazové vlně. Při zpětném pohybu je rychlost a síla Kenpachiho útoku taková že se ratiště Hoozukidachi prohne jako luk a v okamžiku zásahu tak k síle útoku přidá ještě sílu z vlastní pružnosti. Síla a rychlost této techniky jsou na vysoké úrovni, díky které v případě zásahu dokáže Kenpachi poslat i velmi těžké nepřátele vzduchem.
  • Spear fist: Defenzivně ofenzivní technika, při které je kopí využito k obraně a útočí se otevřenou dlaní. Kenpachi blokuje útok soupeře pomocí čepele Hoozukidachi. Místo aby ale šel síla proti síle a riskoval poškození své zbraně, pomocí step unikne z linie útoku a rotačním pohybem převádí energii tohoto útoku mimo své tělo(do strany a za sebe) tlakem Hoozukidachi ve směru původního útoku, na soupeřovu čepel. Tím vyvede soupeře z rovnováhy a otevře jej pro protiútok v podobě Extreme palm.
  • Spear whipTechnika využívající Hoozukidachi jako bič, v podobě Sansetsukonu. V této technice existují dva druhy pohybu:
  • Viper: Primárně útočná forma Spear whip. Uživatel při nich kombinuje pohyb pomocí Swing s prudkými, trhavými pohyby zápěstí, popřípadě celé paže, tam a zpátky, které mu umožňují prudce vystřelit  a zase stáhnout Hoozukidachi, jakoby práskal bičem. Díky relativně krátkým pohybům a velké rychlosti se hodí hlavně pro vytvoření série velkého počtu velmi rychlých útoků. Síla jednotlivých útoků není až tak velká, ale díky čepeli na konci Hoozukidachi dokáží způsobit poměrně nepříjemné, hluboké, krvácející rány, které ve větším počtu zvládnou udolat i velmi odolného soupeře.
  • Rope: Primárně blokovací forma Spear whip. Kenpachi při ní kombinuje pohyb pomocí Spin s ladnými, obloukovými pohyby celé paže, které mu umožní útočit s Hoozukidachi ve formě sansetsukon po obloukových drahách a díky tomu pomocí řetězů omotat a chytit soupeřovu končetinu, krk nebo zbraň a s pomocí síly vybudované ve Spin mu zbraň vytrhnout, nebo strhnout jeho na zem, či jej zvednout do vzduchu a hodit s ním. Síla této formy není v její rychlosti ani destruktivních schopnostech, ale faktu, že je soupeř donucen uhýbat, nebo odrážet útok a tím plýtvat energií, protože pokusí-li se blokovat je chycen v technice.
  • Escrimas spear: Technika využívající Hoozukidachi v podobě Sansetsukon jako pár krátkých holí, sloužící primárně k obraně proti soupeři s dlouhou zbraní, nebo dvěma zbraněmi. Při této technice má Kenpachi střední část Hoozukidachi za zády, zatímco v pravé ruce drží přední část s čepelí a v levé zadní část ratiště. Díky délce řetězu pak může obě části využívat jako samostatné zbraně. V boji Kenpachi nerozlišuje mezi pravou a levou rukou a obě využívá k útoku i obraně dle potřeby. Obsahuje jeden speciální pohyb:
  • Lock and stab: Část techniky Escrimas spear, využívaná hlavně proti jedné zbrani. Kenpachi levou rukou zablokuje soupeřův útok, přičemž rotačním pohybem omotá řetěz své zbraně kolem jeho čepele, načež levou nohou provede krok dozadu a prudkým trhnutím vychýlí soupeře z rovnováhy, aby zároveň vymrštil levačku dopředu a bodl je do nekrytého těla.
  • Golden wasp technique: Technika, využívající oddělenou přední část Hoozudachi, tu která je opatřená čepelí k vytvoření série extrémně rychlých útoků, které by nebyly za normálních okolnosti možné s tak dlouhou a těžkou zbraní, jako je Hoozukidachi. Celá technika vychází ze základního postoje, ve kterém má Kenpachi čepel Hoozukidachi zabodnutou v zemi. V této pozici vykoná Swing směrem dopředu, aniž by jakkoli pohnul s kopím, čímž prohne ratiště a vytvoří tak v něm značnou sílu, kterou uvolní pomocí seknutí směrem nahoru. Už samotné toto seknutí je, díky svému nezvyklému směru, rychlosti a síle ještě znásobené silou pružnosti ratiště, značně nebezpečné, ovšem v případě, že se soupeři podaří jej zastavit, čeká ho pravý problém, neboť během onoho sečného útoku se Kenpachi pomocí Step posune blíž k němu, zadní ruku stále namístě, takže se nepohne Hoozukidachi, ale jen on a přední popadne své kopí těsně za čepelí, kterou oddělí od celku pomocí Sakero. Vzhledem k tomu, že pohyb pomocí Step je velmi rychlý a Kenpachi v něm nevychází ze své siluety, může jej nezkušený soupeř úplně přehlédnout a i zkušení soupeři mají značný problém zpracovat takovýto nápor, když ještě před malou chvílí čelili úplně jinému druhu útoku.
  • Great flail technique: Technika založená na využití pomocí Sakero odděleného konce ratiště jako cepu k polapení soupeře. Kenpachi při ní otočí Hoozukidachi čepelí směrem dolů a roztočí jeho koncovou část, se kterou začne dotírat na soupeře, ve snaze donutit jej se krýt. V případě, že tak dotyčný učiní, pokusí se mu omotat řetěz Hoozukidachi kolem jeho zbraně a pomocí Swing vzad s ním škubnout. V takovéto situaci má soupeř dvě možnosti. Buď pustit svou zbraň, nebo se nechat dobrovolně nabodnout na čepel Hoozukidachi, kterou proti němu Kenpachi nasměruje v rámci onoho trhnutí.


Zanjutsu-Bankai
Popis: Zatímco v podobě Ryuumon Hoozukidachi nevyužívá žádné zvláštní techniky a místo toho jej využívá prostřednictvím upravené formy Escrimas spear, pro Awakened Hoozukidachi vytvořil jeho mistr jednu speciální techniku, kterou Kenpachi plně ovládá a představuje jeho eso v rukávu. Co se využití Awakened Hoozukidachi týče, využívá bojové umění svého mistra spolu s několika dalšími, které se naučil na cestách. Kvůli své tvrdosti a pevnosti může s Awakened Hoozukidachi využít jen jedinou techniku Shikai a tu je Spear Fist:

  • Tsubame Gaeshi Technika založená na pouhých třech pohybech a přesto technika, která naplno využívá potenciál jeho Bankai a umožňuje mu dostat z něj maximum destruktivní síly. Při této technice začíná v relativně úzkém, krátkém postoji, ve kterém drží svůj Bankai až téměř za konec ratiště s čepelí namířenou proti soupeři. V okamžiku, kdy se na něj soupeř rozhodne zaútočit, provede Kenpachi jednoduchý rotační pohyb zápěstím po směru hodinových ručiček. Tato lehká rotace se však na tak dlouhou zbraň převede jako velmi rychlý půlkruh, který čepel jeho Bankai vykoná od úrovně soupeřova pasu k jeho krku.  Tento pohyb sám o sobě je v podstatě naprosto nečitelný, neboť jediný pohyb, který při ní bojovník vykonává je lehký pohyb zápěstím, na což je schopno reagovat jen opravdu pár mistrů boje. I tak má ale Hoozukidachi díky své váze dostatečnou sílu soupeře zabít. V případě, že se soupeři podaří se vyhnout nebo blokovat, stále nemá vyhráno, neboť Kenpachi provede totožný pohyb, jen z druhé strany, pomocí rotace protisměru, hodinových ručiček. Pohyb, který to vyžaduje od něj je minimální. Pohyb, který potřebuje soupeř k obraně mnohem větší. V případě, že by se soupeři podařilo vyhnout se i tomuto útoku je tu poslední krok. Bodnutí. Pomocí Swing vyrazí Kenpachi dopředu a vloží veškerou hmotnost a sílu svého těla do jediného bodnutí pomocí svého Bankai. Díky jeho schopnostem se jedná o velmi silné a rychlé bodnutí, jehož síla je taková že dokáže probodnout i mnohem větší soupeře než je on sám. V kombinaci s předchozími dvěma pohyby, které rozhodili soupeřovu obranu se jedná o smrtící techniku, díky které dokázal probodnout letící vlaštovku, právě po tomto činu získala tato technika své jméno.


Naposledy upravil Nernam dne Wed May 15, 2013 8:54 pm, celkově upraveno 22 krát
Návrat nahoru Goto down
Zobrazit informace o autorovi
Juicy

avatar

Počet příspěvků : 54
Points : 74
Reputation : 0
Join date : 14. 04. 13 Age : 21
Location : Heaven

Character sheet
Admin Level: Character & Point Master
Player level: Kapitánka 2. divize, velitelka Onmitsukidou, hlava klanu Shihouin, kapitánka 5 .divize, zástupkyně kapitána 9. divize, Primera Espada, 1. Fracción Tercia Espada, Fullbringer, Quincy, Togabito

PříspěvekPředmět: Re: Kodoku Kenpachi [Bývalý kapitán 11. divize]   Wed May 08, 2013 7:26 am

Wow. Pro začátek musím uznat, že jen málo postav je tu tak dobře napsaných.
Schopnosti dobře propracovaný. Jen něco málo k bodům. Max. počet bodů na jednu schopnost je 90, ale že je to Kenpachi, tak bych na Hakudu i na Zanjutsu nechala třeba 120. To už by bylo 240. Pak by sis mohl dát třeba 50 na Hohou a 10 na Kidou. Vím, že se Kidou neučil, ale aspoň něco málo pro schopnost ovládání reiatsu. Není to tak, že by mi těch 200 bodů na jednom moc vadilo, ale soutaichou má něco kolem 150 na Zanjutsu, tak nevím.
A dále~. Příběh máš teda fakticky suprovej, moc dobře se mi četl (díky tomu jsem začala uvažovat o tom, že bych dávala body i za propracování postavy a pod.)
Jen tedy uprav ty body a máš jistý povolení.
Návrat nahoru Goto down
Zobrazit informace o autorovi http://juicieness.weebly.com
Kenpachi Kodoku

avatar

Počet příspěvků : 21
Points : 39
Reputation : 0
Join date : 02. 05. 13
Character sheet
Admin Level:
Player level: Bývalý kapitán 11. divize

PříspěvekPředmět: Re: Kodoku Kenpachi [Bývalý kapitán 11. divize]   Wed May 08, 2013 9:54 pm

O.K. edit, přidal jsem pár jeho bojových techni, Hoho a Hakuda jsou kompletní, ostatní bych rád doplnil pokud to nevadí :)
Návrat nahoru Goto down
Zobrazit informace o autorovi
Juicy

avatar

Počet příspěvků : 54
Points : 74
Reputation : 0
Join date : 14. 04. 13 Age : 21
Location : Heaven

Character sheet
Admin Level: Character & Point Master
Player level: Kapitánka 2. divize, velitelka Onmitsukidou, hlava klanu Shihouin, kapitánka 5 .divize, zástupkyně kapitána 9. divize, Primera Espada, 1. Fracción Tercia Espada, Fullbringer, Quincy, Togabito

PříspěvekPředmět: Re: Kodoku Kenpachi [Bývalý kapitán 11. divize]   Thu May 09, 2013 4:37 pm

Whoa, teda koukám, že si fakt dáváš záležet.
Takže mám tedy ještě nechat postavu odemčenou, neboť budeš mít další edity?
Jinak.. POVOLENO.

_________________
Návrat nahoru Goto down
Zobrazit informace o autorovi http://juicieness.weebly.com
Kenpachi Kodoku

avatar

Počet příspěvků : 21
Points : 39
Reputation : 0
Join date : 02. 05. 13
Character sheet
Admin Level:
Player level: Bývalý kapitán 11. divize

PříspěvekPředmět: Re: Kodoku Kenpachi [Bývalý kapitán 11. divize]   Thu May 09, 2013 6:38 pm

Jojo, budou další edity, jen pár, ale budou :)

O.K. díky kam se mohu zapojit?
Návrat nahoru Goto down
Zobrazit informace o autorovi
Juicy

avatar

Počet příspěvků : 54
Points : 74
Reputation : 0
Join date : 14. 04. 13 Age : 21
Location : Heaven

Character sheet
Admin Level: Character & Point Master
Player level: Kapitánka 2. divize, velitelka Onmitsukidou, hlava klanu Shihouin, kapitánka 5 .divize, zástupkyně kapitána 9. divize, Primera Espada, 1. Fracción Tercia Espada, Fullbringer, Quincy, Togabito

PříspěvekPředmět: Re: Kodoku Kenpachi [Bývalý kapitán 11. divize]   Thu May 09, 2013 7:48 pm

Ok. Nechám ti to tu rozpracovaný teda konce týdne?
Om, teoreticky kam chceš.. Nejlépe, jak se teď všichni kapitáni sešli v 1. divizi.

_________________
Návrat nahoru Goto down
Zobrazit informace o autorovi http://juicieness.weebly.com
Kenpachi Kodoku

avatar

Počet příspěvků : 21
Points : 39
Reputation : 0
Join date : 02. 05. 13
Character sheet
Admin Level:
Player level: Bývalý kapitán 11. divize

PříspěvekPředmět: Re: Kodoku Kenpachi [Bývalý kapitán 11. divize]   Thu May 09, 2013 8:15 pm

Do konce týdne? to asi nedám, jedu dneska na chatu bez netu a vracím se v pondělí, v úterý mám zkoušku, takže...ve středu, pěkně prosím? :)
O.K. :)
Návrat nahoru Goto down
Zobrazit informace o autorovi
Juicy

avatar

Počet příspěvků : 54
Points : 74
Reputation : 0
Join date : 14. 04. 13 Age : 21
Location : Heaven

Character sheet
Admin Level: Character & Point Master
Player level: Kapitánka 2. divize, velitelka Onmitsukidou, hlava klanu Shihouin, kapitánka 5 .divize, zástupkyně kapitána 9. divize, Primera Espada, 1. Fracción Tercia Espada, Fullbringer, Quincy, Togabito

PříspěvekPředmět: Re: Kodoku Kenpachi [Bývalý kapitán 11. divize]   Tue May 14, 2013 1:48 pm

V pohodě. Nemám problém.

_________________
Návrat nahoru Goto down
Zobrazit informace o autorovi http://juicieness.weebly.com
Kenpachi Kodoku

avatar

Počet příspěvků : 21
Points : 39
Reputation : 0
Join date : 02. 05. 13
Character sheet
Admin Level:
Player level: Bývalý kapitán 11. divize

PříspěvekPředmět: Re: Kodoku Kenpachi [Bývalý kapitán 11. divize]   Wed May 15, 2013 8:55 pm

Tak jo, mám hotovo :)
Návrat nahoru Goto down
Zobrazit informace o autorovi
Sponsored content




PříspěvekPředmět: Re: Kodoku Kenpachi [Bývalý kapitán 11. divize]   

Návrat nahoru Goto down
 
Kodoku Kenpachi [Bývalý kapitán 11. divize]
Návrat nahoru 
Strana 1 z 1

Povolení tohoto fóra:Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Mirai no Chance - Bleach RPG forum :: Ostatní :: Koš :: Neaktivní postavy-
Přejdi na: